back

AB „Klaipėdos vanduo“ teikianti vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugas Klaipėdos mieste ir Klaipėdos rajone bei paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugas Klaipėdos mieste.

DARBO APRAŠYMAS:

  • rizikų valdymo sistemos  bei procesų koordinavimo diegimas ir plėtojimas;
  • efektyvaus rizikų valdymo sistemos veikimo užtikrinimas;
  • įmonės vidaus kontrolės priežiūra ir vykdymas;
  • įmonės veikloje taikomų procedūrų tinkamumo ir efektyvumo vertinimas;
  • atitikties priemonių vykdymo Bendrovėje diegimas, stebėsena, vertinimas, tobulinimas;
  • rizikų valdymo informacijos, rizikų rodiklių ir tendencijų analizavimas bei vertinimas,  pasiūlymų efektyvesniam rizikų valdymui teikimas;
  • atitikties priemonių vykdymo Bendrovėje stebėsena, vertinimas, tobulinimas.

REIKALAVIMAI:

  • aukštasis ekonomikos, finansų ar tiksliųjų mokslų sričių išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis veiklos vertinimo, analizės, rizikų ir / ar procesų valdymo ar vidaus audito srityje;
  • patirtis dirbant pagal COSO ERM modelį būtų privalumas;
  • dalyvavimas FRM (angl. Financial Risk Manager) programoje būtų privalumas;
  • anglų kalbos įgūdžiai raštu ir žodžiu;
  • strateginis ir analitinis mąstymas.

MES SIŪLOME:

  • atsakingą ir įdomų darbą vienoje stambioje įmonėje;
  • socialines garantijas;
  • darbą stabilioje kompanijoje, kuri laikosi aukštų etikos standartų;
  • visas darbui reikalingas priemones;
  • kvalifikacijos tobulinimo kursus;
  • galimybė dirbti nuotoliniu būdu;
  • papildomos naudas įmonės darbuotojams (šventės, įvairūs mokymai, materialinė parama ir kt.).

Back to Jobs list