back

DARBO APRAŠYMAS :
Užtikrinti aptarnavimo kokybės standartų laikymąsi;
Darbuotojų paieška, koordinavimas ir ugdymas;
Pardavimo procesų analizė, valdymas, įgyvendinimas;
Sistemingi rinkos auditai: kainodaros bei kitų susitarimų stebėjimas, kontrolė, analizė;
Savalaikis ir teisingas informacijos pateikimo užtikrinimas;
Asortimento plėtra, naujų produktų įvedimas;
Atsakomybė už inventorizacijų atlikimą;
Atsakomybė už parduotuvių finansinius rodiklius;
Dokumentacijos sisteminimas.

REIKALAVIMAI :
Aukštasis išsilavinimas verslo ar pardavimų vadybos, verslo administravimo srityse;
Vadovaujamo darbo patirtis maitinimo srityje;
Puikūs personalo komandos formavimo ir motyvavimo įgūdžiai;
Asmeninės savybės: analitinis mąstymas, orientaciją į tikslą/ rezultatą, dalykinis bendravimas, orientacija į žmones, gebėjimas dirbti komandoje, organizuotumas, planavimas, lankstumas, geri derybiniai įgūdžiai;
Anglų ir rusų kalbos žinios ne žemesniu nei B2 lygiu.

MES SIŪLOME :
Galimybę pritaikyti patirtį ir realizuoti idėjas įmonėje, veikiančioje tarptautiniu mastu;
Konkurencingą ir motyvuojantį darbo užmokesčio paketą;
Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes, karjeros perspektyvas;
Dinamišką darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve.
Darbo užmokestis nuo 1300 Eur. atskaičius mokesčius.

DAUGIAU INFORMACIJOS

Back to Jobs list